ELMÉLETI ÉS GYAKOLATI KAPASZKODÓK SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEKKEL FOGLALKOZÓ ÓVODAPEDAGÓGUSONAK
Témakörök
Módszertani füzet 1. –
Horváth Sándor: Neveljünk sikeres gyermeket – logopédiáról óvodapedagógusoknak
Módszertani füzet 2. –
Horváthné Vertike Andrea: Óvoda-iskola átmenet
Módszertani füzet 3. –
Herendi Csabáné: Mozgásfejlesztés
Módszertani füzet 4. –
Péteryné Schmelás Katalin: Hallássérült gyermek az óvodában
Módszertani füzet 5. –
Dobos Kristófné: Látássérült gyermek az óvodában
Módszertani füzet 6. –
Somogyváriné Hir Gabriella: Autizmus spektrumzavar
Módszertani füzet 7. –
Lachnerné Ár Gyöngyi: Hiperaktív figyelemzavar gyermekkorban
Módszertani füzet 8. –
ELMÉLETI ÉS GYAKOLATI KAPASZKODÓK SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓKKAL FOGLALKOZÓ PEDAGÓGUSONAK
Témakörök
Módszertani füzet –
Módszertani füzet –
Hanzelné Lovász Valéria: Diszkalkuliáról pedagógusoknak
Módszertani füzet –
Herendi Csabáné: Mozgásfejlesztés
Módszertani füzet –
Földesi Lívia: Kellenek a gyökerek – Hallássérült gyermek az iskolában
Módszertani füzet –
Dobos Kristófné: Látássérült gyermek az iskolában
Módszertani füzet –
Somogyváriné Hir Gabriella: Autizmus spektrumzavar
Módszertani füzet –
Lachnerné Ár Gyöngyi: Hiperaktív figyelemzavar gyermekkorban
Módszertani füzet –
Babitsné Schveitzer Margit–Horváthné Vertike Andrea: Differenciálás az iskolában