Bevezetés a Boardmaker képszerkesztő program használatába

 

ELMÉLETI ÉS GYAKOLATI KAPASZKODÓK SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEKKEL FOGLALKOZÓ ÓVODAPEDAGÓGUSONAK

 

Témakörök

Módszertani füzet 1. –

Horváth Sándor: Neveljünk sikeres gyermeket – logopédiáról óvodapedagógusoknak

Módszertani füzet 2. –

Horváthné Vertike Andrea: Óvoda-iskola átmenet

Módszertani füzet 3. –

Herendi Csabáné: Mozgásfejlesztés

Módszertani füzet 4. –

Péteryné Schmelás Katalin: Hallássérült gyermek az óvodában

Módszertani füzet 5. –

Dobos Kristófné: Látássérült gyermek az óvodában

Módszertani füzet 6. –

Somogyváriné Hir Gabriella: Autizmus spektrumzavar

Módszertani füzet 7. –

Lachnerné Ár Gyöngyi: Hiperaktív figyelemzavar gyermekkorban

Módszertani füzet 8. –

Horváthné Vertike Andrea: Differenciálás az óvodában

ELMÉLETI ÉS GYAKOLATI KAPASZKODÓK SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓKKAL FOGLALKOZÓ PEDAGÓGUSONAK

 

Témakörök

Módszertani füzet –

Babitsné Schveitzer Margit–Horváthné Vertike Andrea: Diszlexia, diszgráfia, diszortográfia – az olvasás, az írás és a helyesírás zavara

Módszertani füzet –

Hanzelné Lovász Valéria: Diszkalkuliáról pedagógusoknak

Módszertani füzet –

Herendi Csabáné: Mozgásfejlesztés

Módszertani füzet –

Földesi Lívia: Kellenek a gyökerek – Hallássérült gyermek az iskolában

Módszertani füzet –

Dobos Kristófné: Látássérült gyermek az iskolában

Módszertani füzet –

Somogyváriné Hir Gabriella: Autizmus spektrumzavar

Módszertani füzet –

Lachnerné Ár Gyöngyi: Hiperaktív figyelemzavar gyermekkorban

Módszertani füzet –

Babitsné Schveitzer Margit–Horváthné Vertike Andrea: Differenciálás az iskolában